régről és napjainkból

Szilveszteri műsorok

Szilveszteri műsorok

Szilveszteri csemegék - Régi sztorik és kulisszatitkok

Mennyi a rekord fellépések számában és rövidségében?

2022. december 31. - Bali Wolf

A 2010-es szilveszteren extra hosszú, több, mint 2 órás különkiadással jelentkezett a Hogy volt? sorozat. Rengeteg színészvendéggel készültek, akik beültek a régi lakásokat idéző díszletbe és anekdotáztak a régi időkről. Ebből mazsolázok. (Frissítés 2023.01. a videók már nem elérhetőek, ezért a sztorik csak olvashatóak.)

Csala Zsuzsa és Lorán Lenke a bólékészítés közben elevenítették fel rekordkísérletüket, amely során egy szilveszter éjszaka alatt 18 helyen léptek fel! A nagy hajcihőbe azonban egy vicces baki is becsúszott...

Csala Zsuzsa elmesélte: "A szilveszter az nekünk egy fantasztikus nagy mű volt, amire már előtte fölkészültünk, teljesen, lelkileg, minden szempontból, fizikailag. Kezdetben 6-7-8 fellépésünk volt, átlagban, sztároknak, és nagyon büszkék voltunk. Volt rengeteg meghívásunk, és akkor én mondtam a Lenkének: Bízd rám, én szépen be fogom osztani, és többet fogunk csinálni. És akkor megtudtuk, hogy a Rátonyi Robinak 16 a csúcsa! Hát az elképzelhetetlen. 16, egy szilveszter éjszaka. Na erre mi a Lenkével azt mondtuk, ezt nekünk túl kéne szárnyalni. Azt mondtuk, hogy amennyi jön, azt elvállaljuk, de ami a lényeges: nagyon közel legyen egyik hely a másikhoz, hogy a kocsival mondjuk fél perc, vagy 1-2 percnél többet ne menjünk."

Amikor eljött a szilveszter, akkor először minden a tervek szerint alakult. De aztán az egyik fellépés fogadtatása furcsára sikeredett, de megcsinálták, majd utána derült ki, hogy mi történt pontosan...

"Bementünk egy helyre, megszoktuk, hogy örülnek nekünk, taps... csend volt. És nem értettük, talán süketnémák ülnek, vagy nem magyarok? De mi csináltuk a magunkét. Közben lestem az órámat, hogy a 68 perc pontosan megvolt, láttuk, hogy kintről integetnek, hogy jöjjünk be! Dehogy mentünk, hát kellett menni időre. Kijöttünk, és azt mondja Lilike: Fél órával ezelőtt már voltatok itt... Annyira belezavarodtunk, hogy a 18-at, amit előirányoztunk, megcsináltuk, de 19 lett."

 

Csala Zsuzsa egy másik aranyos történetet is elmesélt kezdő színésznő korából:

"Hatvanas évek. Trabantom volt, Sokol rádió szólt mellettem, és szilveszterkor hajtottam, nagy köd volt. És egyszer csak megszólal a Himnusz, én automatikusan leálltam, kiszálltam a kocsiból, és így álltam, mint az olimpiát amikor nézem a Himnusz alatt." (Közben vigyázzba állást mutat) "Látom, hogy szemből is jött egy kocsi, de köd volt. Szintén egy Trabant, kiszáll belőle valaki, és ugyanígy áll. És egyszer csak, amikor vége a Himnusznak, azt mondja:

- Csala, te vagy?
- Ki vagy?
- A Gobbi Hilda."

 

Forgács Gábor legrövidebb fellépése Hofi Gézához köthető:

"Országos Rendező Iroda, 14 helyen voltunk és mentünk egymás után szépen sorban. Megérkezem a Vörös Csillag Moziba, s jön oda a szervezője a műsornak, Futár Bandi. - Csak úgy szoktuk mondani: Szégyen a Futár, de hasznos. - Azt mondta nekem: Figyelj ide, ez a műsor a Hofira lett eladva, nem rád, érted? Ez a Hofi! Tehát, te bemész. Amikor a Géza megérkezik, én így csinálok [Időkérés jelet mutat], te azonnal lejössz a színpadról, világos? Azonnal!
Gitár a nyakamban, bemegyek, egy G-dúrra így rá volt gyógyulva a kezem, mert azzal kezdtem volna, és mondtam: Jó estét kívánok, hölgyeim és uraim!
[Időkérés mutatás!!!]
Nagyon boldog új esztendőt kívánok! - és kimentem. A közönség azóta ott ül, hogy: rendben van, hogy bejött a Forgács boldog új évet kívánni, de minek volt a gitár a nyakában?!"

(A képek forrása saját VHS felvételem 2010.12.31-én az M1 műsoráról.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilveszterimusor.blog.hu/api/trackback/id/tr8718014386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása